Tuesday, 9 June 2015

CARA CANTIKKAN KULIT MENGGUNAKAN MASKER VITAMIN E


Nak cantik punya pasal..boleh buat apa saja kan..hari ni saya nak kongsi tips nak cantikkan kulit dengan menggunakan masker vitamin e..nak cantik kan? mesti cuba..kalau tak cuba menyesal...

vitamin e

MASKER VITAMIN E 


Sebelum tidur

Sapu sebiji vitamin E sebelum tidur..Caranya, vitamin E tu cucuk dengan jarum dan picit perlahan-lahan sampai keluar minyak vitamin E dan sapu keseluruh muka secara nipis. 

atau 

Pagi 

Sapu muka dengan plain yogurt yang dipicitkan dengan Vita E dan biarkan selama 5-10minit. Memang best..! Atau boleh campur yogurt tu dengan sesudu kecil ESP. Tepek kat muka sampai rasa kulit muka menegang (sampai yogurt tu kering). Besttt sangat masa ni, kalah masker yg kita dok tepek mcm topeng tu. Lepas dah kering tu terus basuh dgn pencuci muka. Memang lembut jer rasa kulit .Basuh pula dengan pencuci muka nutriwhite..lagi mabeles

Vitamin E ini bukan sahaja untuk orang perempuan tau..lelaki juga penting ..sebab tu vitamin E ini digelar juga sebagai vitamin cinta




     Oleh itu, penting bagi anda untuk mendapatkan vitamin E yang mencukupi untuk tubuh badan anda supaya tahap kesihatan anda lebih baik dan terhindar dari penyakit. Pengambilan yang disyorkan juga perlu diikuti supaya tidak terlebih pengambilan vitamin E untuk badan. 

Kenapa vitamin E ini berbeza dari yang lain?




Promosi vitamin untuk kecantikan akan bakal berakhir pada 30 Jun 2015..jom dapatkan segera..saya pengedar sah dari Masjid Tanah Melaka..perkhidmatan pos disediakan ..hubungi saya 010 8798077

0 comments:

Post a Comment