Thursday 11 December 2014

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Hari ni kakSu share  tentang bagaimana nak daftar menjadi ahli Shaklee.Sebab ramai juga yang bertanya apa kelebihan menjadi ahli Shaklee ni? Almaklumlah, katanya nampak macam meriah jer..
Menjadi ahli Shaklee sebenarnya tak adalah susah pun. Cuma daftar dan gunakan produknya, kumpul points.


cara jadi ahli shaklee

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee

Cara pertama
Anda boleh mendaftar dengan menbuat pembayaran untuk registration fee, ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM670 Semenanjung & RM850 Sabah/Sarawak) untuk mendapat keahlian percuma.
Cara ke dua

Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 949183 sebagai sponsor.
Yuran keahlian Shaklee
Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. (RM20 untuk Sabah dan Sarawak)

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Anda boleh hubungi saya, pengedar sah Shaklee dengan nombor ID 949183  sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee.
Maintain point dan keahlian
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Tak perlu.

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee

Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.
Dengan menjadi ahli di bawah saya (949183), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami.
Saya mengucapkan selamat datang kepada ahli2 Shaklee yang baru mendaftar di bawah naungan GMF dan SAPPHIRE TEAM. Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh terus mendapatkan saya dengan HUBUNGI SAYA untuk maklumat lanjut.


www.wasap.my/60108798077


No comments:

Post a Comment