Tuesday 13 December 2016

RENCAH HIDUP STUDENTS TUA HLP

Hari ni aku tersalah jadual.Ingatkan kelas jam 10 pagi tapi rupanya kelas 9 pagi.Jam 8.20 masih di masjid tanah nak ke bangi ..
.
On the way doa banyak banyak moga moga dipermudahkan perjalanan..alhamdulillah..semuanya selamat..
.
Masuk kelas memang lewat 30 minit..presentation dah mula..siap kena tegur datang lewat..ni la first time aku jadi lewat gini..huhu
.
Mujurla baru sorang yang present..
.
Dari sorang ke sorang..kawan kawan present..yang banyak cakap bukannya presenter tapi tuan yg memberi markah ..cukup la presenter hanya tunjukkan slide 1 atau 2..
.
..tiba giliran aku..baru baca tajuk..cakap sepatah dua..terus aku terdiam...tak sempat nak sambung slide2 lain..begitulah sesi hari ini..dan ia berakhir dengan memudahkan kami tanpa perlu cakap banyak banyak..untung betul..
.
Students ukm
Mak anak 5 yang sangat tabah.

Bukan senang nak senang..hidup perlu diteruskan..kesabaran perlu ditingkatkan..
.
Kelas terakhir hari ni meninggalkan kenangan manis yang tak mungkin aku lupakan..Pastinya aku..kak ita..ain..rya..jemi.ustaz amran..izati dan teman2 lain akan ingat sampai bila bila..
.
Pastinya suatu hari nanti ketika jubah di hari graduasi disarungkan..kelas inilah yang bakal disebut sebut selalu..
.
Beruntunglah kami..
.
Untuk itu..adik adik sekelian yang berniat nak sambung belajar..pastikan ada telinga tebal..hati kental..kesabaran setinggi gunung everest..hihi
.
Abe Jemi kaki lawak buat kelas riuh rendah

4 hari tak makan sebab terlalu happy  selesai present.😄

Hebatmu Rya

Inilah hasil.usaha saya selama 13 minggu belajar sendiri😄

Hidup perlu diteruskan.Segala dugaan dan cabaran menjadikan kita lebih cekal dan tabah..kita tidak akan diuji sekiranya kita tidak mampu menangungnya..cewahhhh...

master HLP
Last Day Kelas KP1

master HLP
Lelaki tinggal 2 sepatutnya ada 3

master HLP
Happy la dah lepas azab

master HLP
yang mana satu pensyarah?

master HLP

Bye bye KP1..outt..Kp2 kami semua A 

Sekian coretan mak.mak kampus

No comments:

Post a Comment