Saturday 27 August 2016

CARA KELIHATAN JELITA WALAUPUN DAH JADI NENEK

Seperti mana yang kita ketahui, wanita yang menjangkau usia 40an pastinya akan mengalami perubahan hormon.Hormon esterogen semakin berkurangan menyebabkan kulit kurang anjal.Apabila keanjalan berkurang, wajah akan kelihatan berkedut dan garis-garis halus semakin jelas kelihatan.Kulit juga akan mula kering dan kehadiran jeragat semakin bertambah.

kulit cantik

Tahukah anda bahawa simptom tersebut adalah normal dan ia merupakan satu fasa dimana semua wanita akan tempuhi .Fasa perimenopause.Sepanjang proses ini berlaku wanita akan mengalami masalah kesihatan dalaman dan juga luaran .Jika masalah ini dibiarkan berlarutan, tahap kesihatan akan menurun, penyakit semakin mudah hinggap.Sistem imun semakin menurun.Dengan itu wajah akan kelihatan lesu dan tidak bermaya.

Kini anda tak perlu risau lagi.Setiap masalah pasti ada penyelesaiannya.Dengan terhasilnya VIVIX produk istimewa dari shaklee proses penuaan dapat diperlambatkan malahan anda akan kelihatan lebih muda dari usia sebenar.Nak baca kenapa vivix ni bagus sangat anda boleh baca entry ni..KAJIAN SAINTIFIK VIVIX

Buktinya dapat saya ceritakan di sini.Saya adalah pengguna tegar VIVIX.Setelah hampir 3 tahun mengamalkan vivix, tahap kesihatan saya semakin baik dan masalah kulit kusam, kulit jeragat, period tidak teratur saya dah dapat diatasi.Malahan kulit saya lebih anjal dari dulu walaupun sudah berusia 41 tahun.
kulit cantik

Okey ini pula seorang pengguna tegar vivix dan juga kolegen powder.Beliau amalkan vivix dan kolegen sejak dari tahun 2010.Tengokla wajah akak ni.Siapa sangka beliau sudah berusia 53 tahun dan mempunyai 3 orang cucu.Tapi kulitnya nampak sangat flawless macam baru berusia 35 tahun gitu.5 tahun dah amalkan vivix dan kolegen powder.Ternyata vivix sangat membantu kesihatannya dari dalam sehingga kecantikan luarannya terserlah.Benarlah kata orang..kecantikan luaran hasil dari kecantikan dalaman.kalau dalaman tak sihat sudah pasti kecantikan luaran tidak terserlah.


Hasil dari update FB master Hj Roslan, Datin ni mula mencuba set kulit shaklee iaitu NUTRIWHITE.Memang beliau buat pilihan yang tepat.Dari penjagaan dalaman hingga ke luaran beliau memilih shaklee.kombinasi yang sangat awesome.

Untuk dapatkan info lanjut tentang vivix, anda boleh hubungi saya.Pengalaman saya sebagai pengamal vivix boleh saya kongsikan dengan anda.Sharing is loving

Suhaila abdul
010.879.8077
Your trusted sid
Bisness leader



No comments:

Post a Comment