Tuesday 23 December 2014

SAYA PENGEDAR POPULAR

Amboi cantik ayat..cantik juga la..

Saya selalu dengar ada di kalangan kawan kawan yang kata , nak makan suplimen shaklee tapi malas nak order online...nak cari stokis di kawasan Masjid Tanah, Melaka tapi tak jumpa..Untuk pengetahuan semua, Shaklee tidak membuka pusat jualan di setiap daerah dalam Malaysia ni.Shaklee hanya menyediakan cawangan sahaja.So di Melaka tidak ada cawangan Shaklee. Paling dekat dengan Melaka ialah di Bandar Sunway..Selangor

Jadi anda tidak akan menjumpai stokis atau kedai Shaklee selain dari cawangan yang pihak Shaklee sediakan.Oleh itu kami sebagai pengedarlah yang memudahkan anda untuk mendapatkan stok barangan Shaklee.

Okey kengkawan kalau rasa susah nak dapatkan stok barangan shaklee..Saya adalah pengedar SHAKLEE kawasan Masjid Tanah, Melaka.Boleh hantar sehingga ke pintu rumah anda.Selain dari kawasan pekan Masjid Tanah, saya boleh juga menghantar vitamin anda di kawasan Kuala Sungai Baru, Sungai Udang Alor Gajah, Kuala Linggi.

Saya mempunyai stok barangan Shaklee di rumah.Anda boleh mendapatkan segera barangan daripada saya tanpa harus menunggu lama dan menjimatkan wang pos anda.

pengedar shaklee masjid tanah melaka

Hubungi saya Suhaila di talian 0108798077, boleh sms, whatssapp, telegram atau hubungi terus saya di nomboer berkenaan

Anda juga boleh menghubungi pengedar shaklee yang lain iaitu

Azira
011 12296205
Kawasan Taman Sri Aman
kawasan Sungai Udang

Lin
01666483695
Kawasan Kuala Sungai Baru
Kawasan Kuala Linggi

Suzana
017 6658647
Kawasan Bukit Apit
Pekan Masjid Tanah


Bagi pengedar shaklee di Parit Buntar pula anda boleh menhubungi

Kak Wan
016 4310754
Pengedar Shaklee Sungai Bakau
Nibong Tebal, Sungai Acheh
Parit Buntar

Sihat sepenjang Hayat..Sentiasa Selamat..Sentiasa Berkesan...Semulajadi..Shaklee The Best...

No comments:

Post a Comment