Tuesday, 21 October 2014

TIPS GEBUKAN KULIT


gebukan kulit
Teruja tengok kulit secantik ini..

Orang perempuan kalau cakap pasal cantik,mesti nak nyibuk dengar kan..sapa yang tak suka cantik..Sifat semulajadi manusia sukan kecantikan.tak kira la baju cantik ke, kereta cantik ke, kulit cantik ke..mesti semua  nak .Ada yang sanggup menghabiskan ribuan ringgit untuk cucuk sana cucuk sini, botox sana botox sini.Ada pula yang nak cantik tapi tak nak keluarkan duit..jimat katanya..So hari ni saya nak share dengan korang yang  nak cantik tapi  sayang duit...Cara ni memang hanya perlukan modal yang sangat rendah.Tak lebih rm 10 pun...

TIPS GEBUKAN KULIT PALING MURAH

Bahan bahan yang diperlukan ni mudah sangat di dapati

* 1 mangkuk beras pulut susu..kalau tak da..pakai beras pulut biasa pon boleh .
* satu sudu teh madu ( lebih mak buat kueh cornflakes madu.) boleh aje
*lemon atau limau nipis

CARA MEMBUAT
  • goreng beras pulut tanpa minyak sampai kekuningan
  • kisar guna blender kering sampai halus
  • ambil serbuk beras tadi sebanyak dua ke tiga sudu , campurkan dengan madu dan air perahan limau nipis atau lemon
  • gaulkan dengan sebati dan sapukan pada sluruh wajah termasuk leher.Biarkan selama 15 ke20 minit
  • Bilas dengan air suam .Kulit akan menjadi bersih lembut cerah dan gebu dalam masa 2 ke 3 minggu..
Senang jerkan..korang boleh cuba..apa apa pun yang kita buat ,pastikan kita buat secara istiqomah..rajin dan tidak berputus asa.Barulah nampak hasil gituuuu..

Tapi kan bagi korang yang malas nak mesin beras pulut tu . saya ada juga cara mudah untuk mencantikkan kulit , menggebukan kulit...Emmm..kalau saya nak cantik, saya nak makan produk untuk cantik, tapi harga yang mahal, sabarlah hati...kumpul dulu sampai cukup duit, mesti nak beli produk yang bagus tu..saya akan pastian produk itu halal dan selamat di makan..Benda makan , mestilah berhati hati...masuk dalam perut tuuu...


Ni ha produk yang sangat senang untuk korang try , nak jaga kulit,,bukan setakat luaran, dalaman pun akan cantik..Kecatikan dalaman mnyerlahkan kecantikan luaran
  • sustained vitamin c..ada 180 biji.. sehari makan sebiji jer pun ..tahan 6 bulan..harga RM 92.50..so kira kira sebiji 50 sen aja.Vitamin c ni bukan semata mata untuk kecantikan kulit malah ia adalah anti oksidan yang semulajadi..Kalau kat rumah, kitrang selsema pun telan sekali 2 biji..lega ..kurangkan selsema tu..
    gebukan kulit
  • ESP ni pun bagus juga untuk kulit. Diperbuat daripada soya NON GMO lagi..sedap , boleh diminum bersama minuman kegemaran lain. Boleh juga dibuat masker. Harga Rm 150. Boleh makan sebulan setengah.. kalau setakat sapu kat muka buat masker, boleh tahan bertahun la kan...
    kulit gebu
  • Vitamin E pun sangat popular untuk cantikkan kulit.. Boleh dimakan juga boleh disapu pada kulit muka.Vitamin E  ni best sebab ia membantu  melawan penuaan pra matang pada kulit.Jadi kulit korang yang kusam dan kering memang sangat sesuai la. Bukan itu sahaja, vitamin E ini adalah antioksidan yang menghalang radikal bebas  dan menghalang kerosakan sel..Harga Rm 149.00 tapi kandungan ada 120 biji .Sehari sebiji dan boleh bertahan sehingga 4 bulan.. Wah jimat betul..
  • kulit gebu

  • Yang ni lagi extra hebat..kolegen powder..memang sangat memuaskan.. diperbuat daripada sisik ikan merah laut dalam dan sangat mudah diserap kerana saiz molekul yang kecil 1000 Dalton. Harga RM 298. 15 sachet..tak tau nak cakap la kan..sapa dah try, mesti dia tak kisah kalau harga camni..sebab , kolegen ni sangat berkesan..

Ada lagi yang lain untuk kecantikan kulit tapi yang ni lah yang sentiasa mendapat sambutan daripada pengguna.. Setiap satu boleh dijual berasingan..Anda boleh pilih mengikut kemampuan..Nak cantik tak payah nak berkira sangat..bukan setakat cantik..tapi korang akan rasa badan akan jadi lebih sihat..lambat la nak monopos....sebab dah awet muda..hehe..betul tak?

Farizan yang mengalami masalah kulit akibat salah memilih produk.Wajahnya yang dipenuhi kesan parut parut jerawat yang teruk..selepas 6 tahun kini wajahnya kembali cantik dan gebu.


Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.


Berminat boleh hubungi saya:  Kak su
 sms/whastapp/telegram/  0108798077


su|PENGEDAR shaklee Masjid Tanah|Kuala Sungai Baru|Sungai Udang|Pengkalan Balak|ALorgajah|Pos seluruh Malaysia.


0 comments:

Post a Comment