Tuesday 14 October 2014

KESAN KETARA KONSISTEN MAKAN VITAMIN SHAKLEE

Hari ni saya nak kongsi berita gembira dengan korang.Gembira sebab kawan saya nak tambah sorang lagi umat nabi Muhammad.Baru tahu yang dia pregnan dah 4 bulan ,tu pun masa mesyuarat panitia matematik semalam.Kenapa saya happy sangat? Pelik kan..orang pregnan saya pula yang happy..Untuk pengetahuan semua, kawan2 saya ni termasuk dalam golongan yang mengandung tanpa dirancang he...kalau bahasa ibu ibu..kita kata..terrrr..

Sebenarnya ada 3 orang lain lagi. Mungkin ini suatu kebetulan?.yang pastinya ke empat empat rakan saya ni mengandung semula tanpa perancangan..Diorang ni sebenarnya adalah pengamal vitamin vitamin shaklee..2013..sorang kawan ni saya bubuh nama A lah ye..dia baru lepas bersalin anak ke dua..operation,Disebabkan nak cantikkan kulit yang dah mula kusam, so dia ambil kolegen shaklee..belum sampai habis 3 kotak, tiba tiba dia dah stop makan...bila tanya kenapa stop...rupa rupanya mengandung lagi..anak belum setahun...katanya..ntah ntah klegen ni punya hal..subur bebeno..

Kawan yang kedua saya bagi nama L.Juga baru lepas bersalin anak ke 3,usia anak setahun, dia memang mantain makan vitamin c, esp dan b complex..tup tup..dia bagitahu yang dia dah mengandung 4 bulan...malu nak cakap..dia kata..makan vitamin shaklee ni memang buatkan dia subur betul..tak dirancang..

Kawan yang ketiga...mkan set kurus selepas berat badan naik selepas melahirkan anak yang pertama..dia ambil set kurus alfalfa, lecthin herblax dan cinch shake..badan dah mula kurus..Tiba tiba cakap nak stop makan set kurus..sebab dah lewat datang bulan...akhirnya check...memang dah mengandung..syukur alhamdulillah..

dan yang terakhir  si F...anak dah 5 tahun , cuba ambil esp dan GLA..selepas beberapa bulan makan..alhamdulilah pun juga mengandung...

Bukan saja diorang yang mengalami perubahan, malah saya sendiri, opss..bukan pregnant ye..tapi kesan ketara yang saya rasa..Dah lama tak amik MC tau..alhamdulillah tq Allah..period saya sekarang pun dah mula teratur, padahal dari dulu period saya tak pernah teratur , pastu darah kotor pula sikit sikit jer..sekarang ni alhamdulillah, every month regular dan badan rasa lebih sihat dan tidak mudah letih nak handle anak 5 kat rumah dan anak murid kat sekolah....saya konsisten minum vivix..tapi perlu di ingat..makan suplimen ni bukan setakat sehari dua nampak effect dia tau..macam nak membesar juga la..makan masa tahun..bukan tup tup terus besar ajer kita ni kan..so ..korang kalau nak kesan yang meletop meletop..perlulah ambil suplimen dengan istiqomah...KEHEBATAN VIVIX..KLIK SINI

APA YANG TERKANDUNG DALAM VIVIX? KLIK SINI


VIVIX

Saya rasa sangat bersyukur kerana saya dipertemukan dengan shaklee dan dapat berkongsi kelebihan vitamin shaklee dengan teman teman..bukan vitamin tu yang menyembuhkan atau membuat mereka bertambah subur tetapi dengan usaha mereka dan dengan izin Allah, tubuh badan mereka lebih sihat dan memberi kesan baik kepada mereka....Allah menyuruh hambanya berusaha , dan bertawakkal setelah berusaha..dan inilah yang terjadi...

mengandung esp
                                              Anugerah Allah 

Bagi anda yang masih berusaha untuk mendapatkan cahayamata..teruskan berusaha dan berusaha tanpa jemu, dan insyaalah dengan hasil usaha korang yang tidak pernah jemu mengharapkan pertolongan dariNya, insyallah suatu hari nanti permintaan dan permintaan korang akan dimakbulkan...dan tidak hairanlah jika di usia 40 an juga mungkin masih ada yang akan dapat menimang cahayamata apabila badan sihat persis anak dara..hasil mengamalkan vitamin shaklee..nak monopos pun dah jadi lambat..amin..insyaallah...

Pesanan dari saya..bagi korang yang sedang mengandung 5 bulan dan ke atas dah boleh mencuba OMEGA GUARD yang kaya dengan omega 3 untuk perkembangan IQ anak yang bijak nanti...melabur untuk kebaikan...nanti saya buat entry pasal ni pulak yer..hehe

ok guys..itulah aja cerita saya malam malam buta ni..so saya nak tidur..esok nak teruskan menjadi fasilitator untuk anak2 TIMMS Malaysia yang akan menduduki peperiksaan pada 28 Oktober 2014..

So guys..jangan la dok kedekut sangat nak makan suplimen yew..badan sihat ..otak cergas...boleh tambah amal ibadat...Ok cauuuu...


                            Makan vitamin nak kulit cantik camni...

010 8798077


Pengedar shaklee Masjid Tanah|Kuala Sungai Baru|Sungai Udang|Pengkalan Balak|ALorgajah|Pos seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment