Saturday 9 August 2014

MENANG VIVIX CABUTAN BERTUAH

Malam malam sunyi mcmni teringin pula nak menulis...Syukur atas nikmat Allah yang kurniakan..biarpun kecil jika kita bersyukur Allah akan tambahkan nikmatnya...

Tahun ni tahun pertama saya join sambutan hari raya bersama shaklee..Exited bila member member dari Johor menceritakan pengalaman mereka beraya bersama Shaklee..

So hari ni 9hb Ogos 2014...saya bersama Nurqasih Outlet Full,Penjejak Bayang,Biela Kaulit,ibu mertua serta anak saya Faeizyn bersama sama join majlis tersebut...Siap lengkap berpakaian raya..baju kurung..baju melayu bersamping...

 Ramai yang datang..so awal majlis kami bersama sama dikongsikan dengan ilmu kesihatan..bagaimana boleh mengekalkan kesihatan  walaupun makan berbagai juadah tinggi kolestrol di hari raya..

Next acara lucky draw..biasa la..adik ipar aku selalu bertuah..cabutan pertama dia yg dpt. bestnyer..9 cabutan..hadiah terdiri dari vitlea..phytocol..mealshake..dan ada lg yg lain..

raya shaklee

 Next...
 Permainan ringkas oleh kaun hawa. 9 org  satu group 3 orang..kena angkat ketupat yg dah dianyam guna mulut dan guna spagetti...hahaha..group aku kalah laaaa...tapi kalah kalah pun dpt hadiah. ..Memang shaklee nak bagi hadiah....rezeki..dapat la b comp. .zinc dan beg shaklee..seronok depa gelakkan kumpulan aku..sampai lupa nak snap gambar. hahaha...

Untuk silelaki pulak..pertandingan memakai samping..kumpulan yg ikat paling cantik..kukuh dan jemas itulah pemenang...Waaaa..achey menang no 1..hadiah..mealshake vit e...senang kan..simple jer permainan hadiah..kebabum..hehe..


raya shaklee


 Acara untuk best dress..mr shaklee dan miss shaklee melaka..sebelum dipilih kena buat aksi chicken dance dulu..member aku si achey menang lagi..mr shaklee melaka..tahniah..hadiah best wei...kolegen dan ada lain lagi...

Lucky draw lagi..tapi biasala kan..aku ni..bila2 ada lucky draw susah nak naik nombor..sampai selesai ucapan dan nyayian lagu raya ramai ramai..ada 9 cabutan terakhir..sah memang nombor pun tak naik...tiba tiba..pengarah shaklee malaysia tanya tetamu yg hadir nak tak kalau tambah 2 lagi hadiah...mestilah semua nak..siap request vivix lagi...tapi vivix tak ada kat sini..so hadiah vivix akan dipos ke rumah orang yang bertuah..bestnyer kalau aku yang dapat..

First cabutan dapat kat seorang lelaki. dan cabutan terakhir disempurnakan oleh seorang master dari Melaka..lupa nama dia...huhu. ..macam dalam mimpi plak aku rasa..nombor aku yang naik..syukur alhamdulillah..inilah saat yang paling best..dapat produk termahal dalan shaklee dan produk yang palingggg aku suka minum...sebab vivix..ada terbukti untuk ni...

KENAPA SAYA NAK SANGAT HADIAH VIVIX..SEBAB KHASIATNYA KEBABOM..KLIK SINI

vivix best



Last sekalu kami dihidangkan dengan berbagai juadah hari raya..sebelum makan..telan dulu phytocol..baru la kolestrol jahat tak bertambah dalam badan..
 Masa makan. .terjumpa pulak kak Azizah Amin..datang bersama keluarga..Tak sangka..dia dapat datang..rezeki kami makan sedap hari ni di Hotel Equitorial Melaka. .

So tahun depan..pastinya aku tak akan lepaskan peluang ni lagi. jika masih ada umur..cauu..cin cau. 




NAK CUBA MINUM VIVIX..????

MEH AKAK TOLONG

SUHAILA

010  8798077














No comments:

Post a Comment