Sunday 29 June 2014

VIDEO KLIP RAYA..

Tanggal 28 Jun 2014 bersamaan 30 syabaan. .first time aku join aktiviti bersama 9 family..Aktiviti yang tak pernah la aku ni sebagai cikgu join benda benda ni semua..Aktiviti memasak kueh tart dan mengacau dodol. Aktiviti ni dah biasa group supermom buat tapi ini kali pertama la aku dapat join sekaki..


Mengacau dodol dengan penuh semangat

Supermon pakat dok gulung tart nenas sampai kul 2 3 pagi..jenuh..masa buat tart nenas ni aku tak join.diorang buat di homestay.Hari sabtu pulak sisuami mengacau dodol dengan bersungguh sungguh.Meleleh segala peluh. Sambil sambil makan durian..Best kan...Merasai suasana kampung menyambut hari raya..macam real jer program rakaman ni..Mak mertua aku pula jadi model ibu yang turut membantu membuat bancuhan dodol..memang real betul lah !!

Sebenarnya aktiviti macam ni memang best sangat. dapat la aku berkenal rapat dengan geng geng supermom sister..mereka makan makan dan berehat di rumah aku..Aktiviti kemuncak ialah proses rakaman video untuk lagu raya..haha..berlakon dan miming lagu raya la jap....susah juga kan nak buat video nih..cameraman  ni memang expert jer cuma kitorang yang ramai ni la macam macam gaya ..dengan anak menangis la..berlari ke sana ke mari lah....nak lagi berseri , siap ada vespa lagi .bertambahlah real gambar sambutan raya ni...hehe



menyayi lagu raya


Macam macam  gaya ada..punya la mami hadha dengan dady kamarul bersungguh sunguh nak siapkan kad raya special untuk kami..sampai ke malam baru siap...dapatla kami kad raya paling istimewa dari team supermom tahun ni..yang paling best sekali..muka aku la ...ada sekali kat dalam tu. .perasan jap....Nantikan ye..siapalah yang bertuah dapat kad serta kueh tart dan dodol dari team raya kami...hehe..Selesai kacau dodol dan mengetart aktiviti anak anak pulak....mandi kolam.


Terima kasih Allah kerana pertemukan aku dengan insan insan hebat yang menjadi sumber inspirasiku..Disini jalinan kasih sayang dan ukhwah kami semakin erat..semoga aku ada peluang lagi untuk join aktiviti bersama supermom yang terlajak hebat  nih  !!!!  Haha..

 semua aktiviti kami ditaja oleh mami Hada dan Dady Kamarul...time kasehhhh..



Possing jap....


K byee....

Selamat Menjalani Ibadah Puasa..........






No comments:

Post a Comment